Porównanie układów klawiatury ANSI i ISO: standardy i różniceDowiedz się więcej

POLITYKA ZWROTÓW I REKLAMACJI

ZWROTY

Jeśli dokonałeś zakupu w naszym sklepie internetowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami masz prawo zwrócić towar bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Pamiętaj, zwracane produkty nie mogą posiadać uszkodzeń ani śladów użytkowania.Jeśli chcesz skorzystać z takiego prawa, wystarczy, że wyślesz do nas stosowny formularz. Formularz zwrotu towaru możesz znaleźć pod poniższym linkiem:

Możesz to zrobić na dwa sposoby:

- Wysyłając towar wraz z wydrukowanym i wypełnionym formularzem drogą pocztową na adres:

Axilo Group Sieniarska Rosiński Sp. k. / Well Played

ul. Ludna lok. 203

00-406 Warszawa

- Wysyłając najpierw wiadomość e-mail z uzupełnionym załącznikiem na adres store@wellplayed.pl, a następnie dosłać zwracany towar na powyższy adres.

Bezpośredni koszty zwrotu rzeczy ponosi kupujący.

REKLAMACJE

W przypadku, gdy towar okaże się uszkodzony lub ulegnie awarii w trakcie użytkowania, przysługuje Państwu prawo do zgłoszenia reklamacji.

W celu dokonania reklamacji:

  • Wyślij zgłoszenie reklamacyjne na adres e-mail: store@wellplayed.pl
  • W treści wiadomości podaj szczegóły dotyczące reklamowanego produktu (numer zamówienia, nazwa produktu, opis uszkodzenia/awarii)
  • Załącz zdjęcia przedstawiające uszkodzenia, jeśli są dostępne
  • Po otrzymaniu zgłoszenia, nasz zespół skontaktuje się z Tobą w celu dalszych kroków