POLITYKA ZWROTÓW I REKLAMACJI
Jeśli dokonałeś zakupu w naszym sklepie internetowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami masz prawo zwrócić towar bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Pamiętaj, zwracane produkty nie mogą posiadać uszkodzeń ani śladów użytkowania.Jeśli chcesz skorzystać z takiego prawa, wystarczy, że wyślesz do nas stosowny formularz. Formularz zwrotu towaru możesz znaleźć pod poniższym linkiem:
Możesz to zrobić na dwa sposoby:
- Wysyłając towar wraz z wydrukowanym i wypełnionym formularzem drogą pocztową na adres:
Axilo Group Sieniarska Rosiński Sp. k. / Well Played
ul. Ludna lok. 203
00-406 Warszawa
- Wysyłając najpierw wiadomość e-mail z uzupełnionym załącznikiem na adres store@wellplayed.pl, a następnie dosłać zwracany towar na powyższy adres.
Bezpośredni koszty zwrotu rzeczy ponosi kupujący.
W przypadku, gdy towar okaże się uszkodzony lub ulegnie awarii w trakcie użytkowania, przysługuje Państwu prawo do zgłoszenia reklamacji.
W celu dokonania reklamacji:
- Wyślij zgłoszenie reklamacyjne na adres e-mail: store@wellplayed.pl
- W treści wiadomości podaj szczegóły dotyczące reklamowanego produktu (numer zamówienia, nazwa produktu, opis uszkodzenia/awarii)
- Załącz zdjęcia przedstawiające uszkodzenia, jeśli są dostępne
- Po otrzymaniu zgłoszenia, nasz zespół skontaktuje się z Tobą w celu dalszych kroków