Jak wybra膰 idealn膮 mysz gamingow膮? Kompletny poradnik dla graczyDowiedz si臋 wi臋cej

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

SPIS TRE艢CI:

  1. POSTANOWIENIA OG脫LNE
  2. US艁UGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
  3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDA呕Y
  4. SPOSOBY I TERMINY P艁ATNO艢CI ZA PRODUKT
  5. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU
  6. REKLAMACJA PRODUKTU
  7. POZAS膭DOWE SPOSOBY ROZPATRZENIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZE艃 ORAZ ZASADY DOST臉PU DO TYCH PROCEDUR
  8. PRAWO ODST膭PIENIA OD UMOWY
  9. POSTANOWIENIA DOTYCZ膭CE PRZEDSI臉BIORC脫W
  10. POSTANOWIENIA KO艃COWE
  11. WZ脫R FORMULARZA ODST膭PIENIA OD UMOWY

Sklep Internetowy wellplayed.pl dba o prawa konsumenta. Konsument nie mo偶e zrzec si臋 praw przyznanych mu w Ustawie o Prawach Konsumenta. Postanowienia um贸w mniej korzystne dla konsumenta ni偶 postanowienia Ustawy o Prawach Konsumenta s膮 niewa偶ne, a w ich miejsce stosuje si臋 przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta. Dlatego te偶 postanowienia niniejszego Regulaminu nie maj膮 na celu wy艂膮cza膰 ani ogranicza膰 jakichkolwiek praw konsument贸w przys艂uguj膮cych im na mocy bezwzgl臋dnie wi膮偶膮cych przepis贸w prawa, a wszelkie ewentualne w膮tpliwo艣ci nale偶y t艂umaczy膰 na korzy艣膰 konsumenta. W przypadku ewentualnej niezgodno艣ci postanowie艅 niniejszego Regulaminu z powy偶szymi przepisami, pierwsze艅stwo maj膮 te przepisy i nale偶y je stosowa膰.

1. POSTANOWIENIA OG脫LNE

  1. Sklep Internetowy dost臋pny pod adresem internetowym www.wellplayed.pl prowadzony jest przez sp贸艂k臋 Axilo Group Sieniarska Rosi艅ski Sp. k.  z siedzib膮 w Warszawie ul. Ludna 2, 00-406 Warszawa wpisan膮 do Rejestru Przedsi臋biorc贸w Krajowego Rejestru S膮dowego pod numerem KRS 0001143065; s膮d rejestrowy, w kt贸rym przechowywana jest dokumentacja sp贸艂ki: S膮d Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego; NIP: 7011236514; REGON: 540376968, adres poczty elektronicznej: office@axilogroup.pl oraz numer telefonu kontaktowego: +48 602762162
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zar贸wno do Konsument贸w, jak i do Przedsi臋biorc贸w oraz Przedsi臋biorc贸w Prywatnych korzystaj膮cych ze Sklepu Internetowego, chyba 偶e dane postanowienie Regulaminu stanowi inaczej i jest skierowane wy艂膮cznie do oznaczonej kategorii podmiot贸w.
  3. Weryfikacja statusu osoby fizycznej prowadz膮cej jednoosobow膮 dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮 w zakresie jej przynale偶no艣ci do kategorii Przedsi臋biorc贸w lub Przedsi臋biorc贸w Prywatnych dokonywana jest przez Sprzedawc臋.
  4. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w zwi膮zku z realizacj膮 postanowie艅 niniejszego Regulaminu jest Us艂ugodawca. Us艂ugodawca o艣wiadcza, 偶e spe艂nia wszelkie wymogi z zakresu przetwarzania danych osobowych, kt贸re nak艂adaj膮 na niego przepisy powszechnie obowi膮zuj膮cego prawa, w tym przede wszystkim RODO. Us艂ugodawca o艣wiadcza tak偶e, 偶e dok艂ada wszelkich stara艅 w celu osi膮gni臋cia jak najwy偶szego standardu ochrony danych osobowych przetwarzanych w jego firmie. Dane osobowe przetwarzane s膮 w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Polityce Prywatno艣ci opublikowanej na stronach Sklepu Internetowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Ka偶da osoba, kt贸rej dane osobowe przetwarza Us艂ugodawca ma prawo do wgl膮du w ich tre艣膰 oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.
  5. Sprzedawca w 偶aden spos贸b nie blokuje ani nie ogranicza dost臋pu do Sklepu Internetowego ze wzgl臋d贸w zwi膮zanych z przynale偶no艣ci膮 pa艅stwow膮 Klienta z Unii Europejskiej, jego miejscem zamieszkania, a tak偶e miejscem prowadzenia dzia艂alno艣ci gospodarczej. Sprzedawane w Sklepie Internetowym Produkty mog膮 zosta膰 zakupione przez Klient贸w z ka偶dego pa艅stwa cz艂onkowskiego UE.
  6. Sprzedawca nie stosuje r贸偶nych wersji interfejsu Sklepu Internetowego, zale偶nych od przynale偶no艣ci pa艅stwowej Klienta z Unii Europejskiej. Klient z Unii Europejskiej mo偶e zosta膰 przekierowany na inn膮 wersj臋 interfejsu Sklepu Internetowego tylko po wyra偶eniu wyra藕nej zgody na takie przekierowanie. Po przekierowaniu Klient w ka偶dym momencie ma mo偶liwo艣膰 powrotu do og贸lnej wersji interfejsu Sklepu Internetowego.
  7. Definicje:
      1. DZIE艃 ROBOCZY - jeden dzie艅 od poniedzia艂ku do pi膮tku z wy艂膮czeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
      2. FORMULARZ REJESTRACJI - formularz dost臋pny w Sklepie Internetowym umo偶liwiaj膮cy utworzenie Konta.
      3. FORMULARZ ZAM脫WIENIA - Us艂uga Elektroniczna, interaktywny formularz dost臋pny w Sklepie Internetowym umo偶liwiaj膮cy z艂o偶enie Zam贸wienia, w szczeg贸lno艣ci poprzez dodanie Produkt贸w do elektronicznego koszyka oraz okre艣lenie warunk贸w Umowy Sprzeda偶y, w tym sposobu dostawy i p艂atno艣ci.
      4. KLIENT - (1) osoba fizyczna posiadaj膮ca pe艂n膮 zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowi膮zuj膮ce tak偶e osoba fizyczna posiadaj膮ca ograniczona zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadaj膮ca osobowo艣ci prawnej, kt贸rej ustawa przyznaje zdolno艣膰 prawna; - kt贸ra zawar艂a lub zamierza zawrze膰 Umow臋 Sprzeda偶y ze Sprzedawc膮.
      5. KODEKS CYWILNY - ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
      6. KONSUMENT - osoba fizyczna dokonuj膮ca z przedsi臋biorc膮 czynno艣ci prawnej niezwi膮zanej bezpo艣rednio z jego dzia艂alno艣ci膮 gospodarcz膮 lub zawodow膮.
      7. KONTO - Us艂uga Elektroniczna, oznaczony indywidualn膮 nazw膮 (loginem) i has艂em podanym przez Us艂ugobiorc臋 zbi贸r zasob贸w w systemie teleinformatycznym Us艂ugodawcy, w kt贸rym gromadzone s膮 dane podane przez Us艂ugobiorc臋 oraz informacje o z艂o偶onych przez niego Zam贸wieniach w Sklepie Internetowym.
      8. NEWSLETTER - Us艂uga Elektroniczna, elektroniczna us艂uga dystrybucyjna 艣wiadczona przez Us艂ugodawc臋 za po艣rednictwem poczty elektronicznej e-mail, kt贸ra umo偶liwia wszystkim korzystaj膮cym z niej Us艂ugobiorcom automatyczne otrzymywanie od Us艂ugodawcy cyklicznych tre艣ci kolejnych edycji newslettera zawieraj膮cego informacje o Produktach, nowo艣ciach i promocjach w Sklepie Internetowym.
      9. POLITYKA PRYWATNO艢CI - polityka prywatno艣ci Sprzedawcy, kt贸ra przedstawia zasady ochrony danych osobowych, a tak偶e zasady pos艂ugiwania si臋 przez Sklep Internetowy plikami cookies, opublikowana pod adresem: https://wellplayed.pl/polityka-prywatnosci/
      10. PRODUKT - dost臋pna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma (w tym tak偶e rzecz ruchoma z elementami cyfrowymi) lub us艂uga b臋d膮ca przedmiotem Umowy Sprzeda偶y mi臋dzy Klientem a Sprzedawc膮.
      11. PRZEDSI臉BIORCA - osoba fizyczna nieb臋d膮ca Przedsi臋biorc膮 Prywatnym, osoba prawna lub jednostka organizacyjna wyposa偶ona w zdolno艣膰 prawn膮 (np. sp贸艂ka komandytowa), prowadz膮ca we w艂asnym imieniu dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮 lub zawodow膮.
      12. PRZEDSI臉BIORCA PRYWATNY - osoba fizyczna zawieraj膮ca umow臋 zwi膮zan膮 bezpo艣rednio z prowadzon膮 przez ni膮 dzia艂alno艣ci膮 gospodarcz膮, je艣li z tre艣ci tej umowy wynika, 偶e nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikaj膮cego w szczeg贸lno艣ci z przedmiotu wykonywanej przez ni膮 dzia艂alno艣ci gospodarczej, udost臋pnionego na podstawie przepis贸w o Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia艂alno艣ci Gospodarczej.
      13. REGULAMIN - niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
      14. SKLEP INTERNETOWY - sklep internetowy Us艂ugodawcy dost臋pny pod adresem internetowym: www.wellplayed.pl
      15. SPRZEDAWCA - sp贸艂ka Axilo Group Sieniarska Rosi艅ski Sp. k.  z siedzib膮 w Warszawie ul. Ludna 2, 00-406 Warszawa wpisan膮 do Rejestru Przedsi臋biorc贸w Krajowego Rejestru S膮dowego pod numerem KRS 0001143065; s膮d rejestrowy, w kt贸rym przechowywana jest dokumentacja sp贸艂ki: S膮d Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego; NIP: 7011236514; REGON: 540376968, adres poczty elektronicznej: office@axilogroup.pl
          1. UMOWA SPRZEDA呕Y - umowa sprzeda偶y Produktu zawierana albo zawarta mi臋dzy Klientem a Sprzedawc膮 za po艣rednictwem Sklepu Internetowego.
          2. US艁UGA ELEKTRONICZNA - us艂uga 艣wiadczona drog膮 elektroniczn膮 przez Us艂ugodawc臋 na rzecz Us艂ugobiorcy za po艣rednictwem Sklepu Internetowego, z wy艂膮czeniem mo偶liwo艣ci dodawania opinii o Produktach.
          3. US艁UGOBIORCA - (1) osoba fizyczna posiadaj膮ca pe艂n膮 zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowi膮zuj膮ce tak偶e osoba fizyczna posiadaj膮ca ograniczon膮 zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadaj膮ca osobowo艣ci prawnej, kt贸rej ustawa przyznaje zdolno艣膰 prawn膮; - korzystaj膮ca lub zamierzaj膮ca korzysta膰 z Us艂ugi Elektronicznej.
      16. US艁UGODAWCA - sp贸艂ka Axilo Group Sieniarska Rosi艅ski Sp. k.  z siedzib膮 w Warszawie ul. Ludna 2, 00-406 Warszawa wpisan膮 do Rejestru Przedsi臋biorc贸w Krajowego Rejestru S膮dowego pod numerem KRS 0001143065; s膮d rejestrowy, w kt贸rym przechowywana jest dokumentacja sp贸艂ki: S膮d Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego; NIP: 7011236514; REGON: 540376968, adres poczty elektronicznej: office@axilogroup.pl
          1. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA - ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)
          2. ZAM脫WIENIE - o艣wiadczenie woli Klienta sk艂adane za pomoc膮 Formularza Zam贸wienia i zmierzaj膮ce bezpo艣rednio do zawarcia Umowy Sprzeda偶y Produktu ze Sprzedawc膮.

2. US艁UGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM

  1. W Sklepie Internetowym dost臋pne s膮 nast臋puj膮ce Us艂ugi Elektroniczne: Konto, Formularz Zam贸wienia oraz Newsletter.
  2. Zasady dotycz膮ce 艣wiadczenia przez Sprzedawc臋 us艂ugi polegaj膮cej na umo偶liwieniu dodawania opinii o Produktach zosta艂y uregulowane w odr臋bnym regulaminie zamieszczonym w Sklepie Internetowym.
      1. Konto - korzystanie z Konta mo偶liwe jest po wykonaniu 艂膮cznie dw贸ch kolejnych krok贸w przez Us艂ugobiorc臋 - (1) wype艂nieniu Formularza Rejestracji, (2) klikni臋ciu pola "Dalej". W Formularzu Rejestracji niezb臋dne jest podanie przez Us艂ugobiorc臋 nast臋puj膮cych danych Us艂ugobiorcy: imi臋 i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowo艣膰, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz has艂o. W wypadku Us艂ugobiorc贸w nieb臋d膮cych konsumentami niezb臋dne jest tak偶e podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
      2. Us艂uga Elektroniczna Konto 艣wiadczona jest nieodp艂atnie przez czas nieoznaczony. Za艂o偶enie Konta w Sklepie Internetowym jest fakultatywne. Us艂ugobiorca ma mo偶liwo艣膰, w ka偶dej chwili i bez podania przyczyny, usuni臋cia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wys艂anie stosownego 偶膮dania do Us艂ugodawcy, w szczeg贸lno艣ci za po艣rednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@wellplayed.pl
      3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ca艂kowitego zaprzestania 艣wiadczenia us艂ugi Konta po uprzednim powiadomieniu jego u偶ytkownik贸w, bez podania przyczyny. Moment powiadomienia u偶ytkownika jest momentem rozwi膮zania umowy o 艣wiadczenie us艂ugi Konta.
      4. Formularz Zam贸wienia - korzystanie z Formularza Zam贸wienia rozpoczyna si臋 z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Z艂o偶enie Zam贸wienia nast臋puje po wykonaniu przez Klienta 艂膮cznie dw贸ch kolejnych krok贸w - (1) po wype艂nieniu Formularza Zam贸wienia i (2) klikni臋ciu na stronie Sklepu Internetowego po wype艂nieniu Formularza Zam贸wienia pola "Potwierd藕 zakup" - do tego momentu istnieje mo偶liwo艣膰 samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu nale偶y kierowa膰 si臋 wy艣wietlanymi komunikatami oraz informacjami dost臋pnymi na stronie Sklepu Internetowego). W Formularzu Zam贸wienia niezb臋dne jest podanie przez Klienta nast臋puj膮cych danych dotycz膮cych Klienta: imi臋 i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowo艣膰, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotycz膮cych Umowy Sprzeda偶y: Produkt/y, ilo艣膰 Produktu/贸w, miejsce i spos贸b dostawy Produktu/贸w, spos贸b p艂atno艣ci. W wypadku Klient贸w nieb臋d膮cych konsumentami niezb臋dne jest tak偶e podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
      5. Us艂uga Elektroniczna Formularz Zam贸wienia 艣wiadczona jest nieodp艂atnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zako艅czeniu z chwil膮 z艂o偶enia Zam贸wienia za jego po艣rednictwem albo z chwil膮 wcze艣niejszego zaprzestania sk艂adania Zam贸wienia za jego po艣rednictwem przez Us艂ugobiorc臋.
      6. Newsletter - korzystanie z Newslettera nast臋puje po podaniu w zak艂adce "Newsletter" widocznej na stronie Sklepu Internetowego adresu poczty elektronicznej, na kt贸ry maj膮 by膰 przesy艂ane kolejne edycje Newslettera i klikni臋ciu pola "Zapisz si臋". Na Newsletter mo偶na si臋 r贸wnie偶 zapisa膰 poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie zak艂adania Konta - w takim przypadku z chwil膮 utworzenia Konta Us艂ugobiorca zostaje zapisany na Newsletter.
      7. Zarejestrowanie si臋 u偶ytkownika w bazie Newslettera stanowi wyra偶enie zgody na otrzymywanie Newslettera, a jednocze艣nie jest momentem zawarcia umowy o 艣wiadczenie us艂ugi Newslettera.
      8. U偶ytkownik korzystaj膮cy z Us艂ugi Newslettera wyra偶a zgod臋 na rozpocz臋cie jej 艣wiadczenia przez Sprzedaj膮cego z chwil膮 zarejestrowania si臋 w bazie Newslettera.
      9. Us艂uga Elektroniczna Newsletter 艣wiadczona jest nieodp艂atnie przez czas nieoznaczony. Us艂ugobiorca ma mo偶liwo艣膰, w ka偶dej chwili i bez podania przyczyny, wypisania si臋 z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez wys艂anie stosownego 偶膮dania do Us艂ugodawcy, w szczeg贸lno艣ci za po艣rednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@wellplayed.pl
      10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ca艂kowitego zaprzestania 艣wiadczenia us艂ugi Newslettera po uprzednim powiadomieniu jego u偶ytkownik贸w, bez podania przyczyny. Moment powiadomienia u偶ytkownika jest momentem rozwi膮zania umowy o 艣wiadczenie us艂ugi Newslettera.
  3. Wymagania techniczne niezb臋dne do wsp贸艂pracy z systemem teleinformatycznym, kt贸rym pos艂uguje si臋 Us艂ugodawca: (1) komputer, laptop lub inne urz膮dzenie multimedialne z dost臋pem do Internetu; (2) dost臋p do poczty elektronicznej; (3) przegl膮darka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wy偶szej lub Internet Explorer w wersji 10.0 i wy偶szej, Opera w wersji 12.0 i wy偶szej, Google Chrome w wersji 23.0. i wy偶szej, Safari w wersji 5.0 i wy偶szej, Microsoft Edge w wersji 25.10586.0.0 i wy偶szej; (4) zalecana minimalna rozdzielczo艣膰 ekranu: 1024x768; (5) w艂膮czenie w przegl膮darce internetowej mo偶liwo艣ci zapisu plik贸w Cookies oraz obs艂ugi Javascript.
  4. Us艂ugobiorca obowi膮zany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w spos贸b zgodny z prawem i dobrymi obyczajami maj膮c na uwadze poszanowanie d贸br osobistych oraz praw autorskich i w艂asno艣ci intelektualnej Us艂ugodawcy oraz os贸b trzecich. Us艂ugobiorca obowi膮zany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Us艂ugobiorc臋 obowi膮zuje zakaz dostarczania tre艣ci o charakterze bezprawnym.
  5. Tryb post臋powania reklamacyjnego:
      1. Reklamacje zwi膮zane ze 艣wiadczeniem Us艂ug Elektronicznych przez Us艂ugodawc臋 oraz pozosta艂e reklamacje zwi膮zanie z dzia艂aniem Sklepu Internetowego (z wy艂膮czeniem procedury reklamacji Produktu, kt贸ra zosta艂a wskazana w pkt. 6 Regulaminu) Us艂ugobiorca mo偶e sk艂ada膰 w dowolnej formie, na przyk艂ad:
      2. w formie elektronicznej za po艣rednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@wellplayed.pl
      3. Zaleca si臋 podanie przez Us艂ugobiorc臋 w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczno艣ci dotycz膮cych przedmiotu reklamacji, w szczeg贸lno艣ci rodzaju i daty wyst膮pienia nieprawid艂owo艣ci; (2) 偶膮dania Us艂ugobiorcy; oraz (3) danych kontaktowych sk艂adaj膮cego reklamacj臋 - u艂atwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Us艂ugodawc臋. Wymogi podane w zdaniu poprzednim maj膮 form臋 jedynie zalecenia i nie wp艂ywaj膮 na skuteczno艣膰 reklamacji z艂o偶onych z pomini臋ciem zalecanego opisu reklamacji.
      4. Ustosunkowanie si臋 do reklamacji przez Us艂ugodawc臋 nast臋puje niezw艂ocznie, nie p贸藕niej ni偶 w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej z艂o偶enia.

3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDA呕Y

  1. Zawarcie Umowy Sprzeda偶y mi臋dzy Klientem, a Sprzedawc膮 nast臋puje po uprzednim z艂o偶eniu przez Klienta Zam贸wienia za pomoc膮 Formularza Zam贸wienia w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. 2.1 .4 Regulaminu.
  2. Zam贸wienie mo偶e zosta膰 z艂o偶one tak偶e w formie e-mail na adres sklep@wellplayed.pl. Takie zam贸wienie zostanie wprowadzone r臋cznie przez pracownika sklepu.
  3. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w z艂otych polskich i zawiera podatki. O 艂膮cznej cenie wraz z podatkami Produktu b臋d膮cego przedmiotem Zam贸wienia, a tak偶e o kosztach dostawy (w tym op艂atach za transport, dostarczenie i us艂ugi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie mo偶na ustali膰 wysoko艣ci tych op艂at - o obowi膮zku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie sk艂adania Zam贸wienia, w tym tak偶e w chwili wyra偶enia przez Klienta woli zwi膮zania si臋 Umow膮 Sprzeda偶y.
  4. Informacje zawarte na stronach Sklepu Internetowego, w szczeg贸lno艣ci za艣 opisy Produkt贸w, zdj臋cia oraz ich ceny, nie stanowi膮 oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, lecz stanowi膮 zaproszenie do zawarcia umowy sprzeda偶y.
  5. Procedura zawarcia Umowy Sprzeda偶y w Sklepie Internetowym za pomoc膮 Formularza Zam贸wienia
      1. Zawarcie Umowy Sprzeda偶y mi臋dzy Klientem, a Sprzedawc膮 nast臋puje po uprzednim z艂o偶eniu przez Klienta Zam贸wienia w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. 2.1. 4 Regulaminu.
      2. Po z艂o偶eniu Zam贸wienia Sprzedawca niezw艂ocznie potwierdza jego otrzymanie oraz nast臋pnie potwierdza przyj臋cie Zam贸wienia do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zam贸wienia i jego przyj臋cie do realizacji nast臋puje poprzez przes艂anie przez Sprzedawc臋 Klientowi stosownej wiadomo艣ci e-mail na podany w trakcie sk艂adania Zam贸wienia adres poczty elektronicznej Klienta, kt贸ra zawiera co najmniej o艣wiadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zam贸wienia i o jego przyj臋ciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzeda偶y. Otrzymanie przez Klienta wiadomo艣ci e-mail potwierdzaj膮cej przyj臋cie zam贸wienia do realizacji stanowi moment zawarcia Umowy Sprzeda偶y mi臋dzy Klientem, a Sprzedawc膮.
      3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialno艣ci za b艂臋dne dane, wskazane przez Klienta podczas rejestracji lub sk艂adania zam贸wienia, jako w艂a艣ciwe do wystawienia faktury VAT.W przypadku braku danych do faktury VAT dokument sprzeda偶y jest wystawiany na dane podane w formularzu zam贸wienia.
  6. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udost臋pnienie Klientowi tre艣ci zawieranej Umowy Sprzeda偶y nast臋puje poprzez (1) udost臋pnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego oraz (2) przes艂anie Klientowi wiadomo艣ci e-mail, o kt贸rej mowa w pkt. 5.3.2. Regulaminu. Tre艣膰 Umowy Sprzeda偶y jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Sprzedawcy.

4. SPOSOBY I TERMINY P艁ATNO艢CI ZA PRODUKT

  1. Sprzedawca udost臋pnia Klientowi nast臋puj膮ce sposoby p艂atno艣ci z tytu艂u Umowy Sprzeda偶y:
      1. P艂atno艣膰 got贸wk膮 za pobraniem przy odbiorze przesy艂ki.
      2. P艂atno艣膰 got贸wk膮 przy odbiorze osobistym.
      3. P艂atno艣膰 przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
      4. P艂atno艣ci elektroniczne i p艂atno艣ci kart膮 p艂atnicz膮 za po艣rednictwem serwisu Przelewy24.pl -mo偶liwe aktualne sposoby p艂atno艣ci okre艣lone s膮 na stronie Sklepu Internetowego w zak艂adce informacyjnej dotycz膮cej sposob贸w p艂atno艣ci oraz na stronie internetowej https://www.przelewy24.pl/
          1. Rozliczenia transakcji p艂atno艣ciami elektronicznymi i kart膮 p艂atnicz膮 przeprowadzane s膮 zgodnie z wyborem Klienta za po艣rednictwem serwisu Przelewy24.pl
          2. Obs艂ug臋 p艂atno艣ci elektronicznych i kart膮 p艂atnicz膮 prowadzi:
              1. Przelewy24.pl - Sp贸艂ka PayPro SA (PayPro) - Podmiot 艣wiadcz膮cy Us艂ug臋 na rzecz U偶ytkownik贸w, z siedzib膮 w Poznaniu, przy ulicy Kanclerskiej 15 (60-327), wpisany do rejestru przedsi臋biorc贸w Krajowego Rejestru S膮dowego prowadzonego przez S膮d Rejonowy Pozna艅 Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zak艂adowym wynosz膮cym 4.500.000,00 z艂, w ca艂o艣ci op艂aconym oraz do rejestru krajowych instytucji p艂atniczych prowadzonego przez Komisj臋 Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014.
          3. Dost臋pne formy p艂atno艣ci:
              1. Visa
              2. Visa Electron
              3. Mastercard
              4. MasterCard Electronic
              5. Maestro
          4. Operatorem kart p艂atniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Pozna艅, wpisany do Rejestru Przedsi臋biorc贸w Krajowego Rejestru S膮dowego prowadzonego przez S膮d Rejonowy Pozna艅 聳 Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
  2. Termin P艂atno艣ci
      1. W przypadku wyboru przez Klienta p艂atno艣ci przelewem, p艂atno艣ci elektronicznych albo p艂atno艣ci kart膮 p艂atnicz膮, Klient obowi膮zany jest do dokonania p艂atno艣ci w terminie 48 godzin od momentu zawarcia Umowy Sprzeda偶y. W przypadku przekroczenia tego terminu przez Klienta Sprzedawca uprawniony jest do anulowania zam贸wienia.
      2. W przypadku wyboru przez Klienta p艂atno艣ci got贸wk膮 za pobraniem przy odbiorze przesy艂ki albo p艂atno艣ci got贸wk膮 przy odbiorze osobistym, Klient obowi膮zany jest do dokonania p艂atno艣ci przy odbiorze przesy艂ki.
  3. Sprzedawca nie r贸偶nicuje og贸lnych warunk贸w umownych, w tym cen Produkt贸w, ze wzgl臋du na przynale偶no艣膰 pa艅stwow膮 Klienta z Unii Europejskiej, jego miejsce zamieszkania, b膮d藕 te偶 miejsce prowadzenia przez Klienta dzia艂alno艣ci gospodarczej.
  4. Sprzedawca, w ramach akceptowanych przez siebie 艣rodk贸w p艂atno艣ci, nie odmawia przyj臋cia p艂atno艣ci od Klienta z Unii Europejskiej ze wzgl臋du na jego przynale偶no艣膰 pa艅stwow膮, jego miejsce zamieszkania, miejsce prowadzenia dzia艂alno艣ci gospodarczej, lokalizacj臋 jego rachunku p艂atniczego, miejsce prowadzenia dzia艂alno艣ci dostawcy us艂ug p艂atniczych, a tak偶e miejsce wydania instrumentu p艂atniczego w Unii Europejskiej.
  5. Sprzedawca akceptuje p艂atno艣膰 w polskich z艂otych.
  6. Klient otrzymuje wraz z przesy艂k膮 wedle swojego wyboru paragon, rachunek lub faktur臋.
  7. Klient wyra偶a zgod臋 na wystawianie i przesy艂anie drog膮 elektroniczn膮, na wskazany przez siebie adres e-mail, elektronicznego obrazu dokument贸w rozliczeniowych, w szczeg贸lno艣ci takich jak: faktury VAT z za艂膮cznikami, faktury VAT koryguj膮ce z za艂膮cznikami i formularzy.

5. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU

  1. Dostawa Produktu dost臋pna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Wysy艂ka poza terytorium RP mo偶liwa jest tylko i wy艂膮cznie po wcze艣niejszym potwierdzeniu takiej mo偶liwo艣ci z dzia艂em handlowym. Koszty ustalane s膮 indywidualnie w zale偶no艣ci od kraju oraz wagi paczki.
  3. Dostawa Produktu do Klienta jest odp艂atna, chyba 偶e Umowa Sprzeda偶y stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym op艂aty za transport, dostarczenie i us艂ugi pocztowe) s膮 wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zak艂adce informacyjnej dotycz膮cej koszt贸w dostawy oraz w trakcie sk艂adania Zam贸wienia, w tym tak偶e w chwili wyra偶enia przez Klienta woli zwi膮zania si臋 Umow膮 Sprzeda偶y.
  4. Sprzedawca udost臋pnia Klientowi nast臋puj膮ce sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
      1. Przesy艂ka kurierska, przesy艂ka kurierska pobraniowa.
      2. Przesy艂ka paczkomatowa.
      3. Przesy艂ka paletowa - w przypadku indywidualnego uzgodnienia.
  5. Termin dostawy Produktu do Klienta ka偶dorazowo prezentowany jest w opisie danego Produktu. W przypadku Produkt贸w o r贸偶nych terminach dostawy, terminem dostawy jest najd艂u偶szy podany termin. Pocz膮tek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy si臋 w nast臋puj膮cy spos贸b:
      1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu p艂atno艣ci przelewem, p艂atno艣ci elektronicznych lub kart膮 p艂atnicz膮 - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.
      2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu p艂atno艣ci got贸wk膮 za pobraniem - od dnia zawarcia Umowy Sprzeda偶y.
  6. W przypadku, gdy Klient ze swej winy nie odebra艂 Produkt贸w dostarczonych przez Sprzedawc臋, Sprzedawca wzywa go do ich odebrania w dodatkowym terminie stosownym do okoliczno艣ci. Je偶eli Kupuj膮cy nie odbierze Towar贸w w tym dodatkowym terminie, Sprzedawca ma prawo anulowa膰 zam贸wienie.
  7. Zgodnie z Prawem przewozowym Firma kurierska odbieraj膮c od Sprzedawcy przesy艂k臋 po艣wiadcza, 偶e przesy艂ka jest w stanie nienaruszonym. Je偶eli w trakcie wydawania przesy艂ki Klientowi oka偶e si臋, 偶e dozna艂a ona ubytku lub uszkodzenia, przewo藕nik ustala niezw艂ocznie protokolarnie stan przesy艂ki oraz okoliczno艣ci powstania szkody. Przewo藕nik wykonuje te czynno艣ci na 偶膮danie Klienta.
  8. Zaleca si臋, aby Klient b臋d膮cy Konsumentem lub Przedsi臋biorc膮 Prywatnym bezpo艣rednio po odbiorze rozpakowa艂 towar i dokona艂 ogl臋dzin (ma prawo zrobi膰 to w obecno艣ci kuriera) i w przypadku uszkodzenia zawarto艣ci sporz膮dzi艂 protok贸艂 szkody. Ustalenia protokolarne powinny by膰 dokonane w spos贸b szczeg贸艂owy w obecno艣ci kuriera.
  9. Je偶eli po wydaniu przesy艂ki ujawniono ubytek lub uszkodzenie niedaj膮ce si臋 zauwa偶y膰 z zewn膮trz, zaleca si臋, aby Klient b臋d膮cy Konsumentem lub Przedsi臋biorc膮 Prywatnym niezw艂ocznie wezwa艂 kuriera celem sporz膮dzenia protoko艂u szkody i poinformowa艂 o tym fakcie Sprzedawc臋.
  10. Protok贸艂 podpisuj膮 osoby uczestnicz膮ce w ustalaniu stanu przesy艂ki. Je偶eli Klient nie zgadza si臋 z tre艣ci膮 protoko艂u, mo偶e zamie艣ci膰 w nim zastrze偶enia z uzasadnieniem. W razie odmowy podpisania protoko艂u przez Klienta przewo藕nik stwierdza w nim fakt i przyczyny odmowy. Klient otrzymuje bezp艂atnie egzemplarz protoko艂u.

6. REKLAMACJA PRODUKTU

  1. Sprzedawane w Sklepie Internetowym Produkty obj臋te s膮 gwarancj膮 producenta.
  2. Podstawa i zakres odpowiedzialno艣ci Sprzedawcy wzgl臋dem Klienta, je偶eli sprzedany Produkt jest niezgodny z umow膮, s膮 okre艣lone powszechnie obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, w szczeg贸lno艣ci w Kodeksie Cywilnym oraz w ustawie o Prawach konsumenta.
  3. Sprzedawca obowi膮zany jest dostarczy膰 Klientowi Produkt zgodny z umow膮, chyba 偶e co innego zosta艂o wyra藕nie wskazane w opisie Produktu.
  4. Klient b臋d膮cy Konsumentem b膮d藕 Przedsi臋biorc膮 Prywatnym mo偶e wedle swojego wyboru skorzysta膰 z uprawnie艅 gwarancyjnych, b膮d藕 te偶 uprawnie艅 z tytu艂u niezgodno艣ci Produktu z umow膮.
  5. Produkt jest zgodny z umow膮 je偶eli zgodne z umow膮 pozostaj膮 w szczeg贸lno艣ci jego:
      1. opis, rodzaj, ilo艣膰, jako艣膰, kompletno艣膰 i funkcjonalno艣膰, a w odniesieniu do Produkt贸w z elementami cyfrowymi - r贸wnie偶 kompatybilno艣膰, interoperacyjno艣膰 i dost臋pno艣膰 aktualizacji;
      2. przydatno艣膰 do szczeg贸lnego celu, do kt贸rego jest potrzebny Klientowi b臋d膮cemu Konsumentem b膮d藕 Przedsi臋biorc膮 Prywatnym, o kt贸rym to celu Sprzedawca zosta艂 powiadomiony najp贸藕niej w chwili zawarcia umowy i kt贸ry Sprzedawca zaakceptowa艂.
  6. Ponadto Produkt, aby zosta艂 uznany za zgodny z umow膮, musi:
      1. nadawa膰 si臋 do cel贸w, do kt贸rych zazwyczaj u偶ywa si臋 towaru tego rodzaju, z uwzgl臋dnieniem obowi膮zuj膮cych przepis贸w prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
      2. wyst臋powa膰 w takiej ilo艣ci i mie膰 takie cechy, w tym trwa艂o艣膰 i bezpiecze艅stwo, a w odniesieniu do Produkt贸w z elementami cyfrowymi - r贸wnie偶 funkcjonalno艣膰 i kompatybilno艣膰, jakie s膮 typowe dla Produktu tego rodzaju i kt贸rych Konsument b膮d藕 Przedsi臋biorca Prywatny mo偶e rozs膮dnie oczekiwa膰, bior膮c pod uwag臋 charakter Produktu oraz publiczne zapewnienie z艂o偶one przez Sprzedawc臋, jego poprzednik贸w prawnych lub osoby dzia艂aj膮ce w ich imieniu, w szczeg贸lno艣ci w reklamie lub na etykiecie, chyba 偶e Sprzedawca wyka偶e, 偶e nie wiedzia艂 o danym publicznym zapewnieniu i oceniaj膮c rozs膮dnie, nie m贸g艂 o nim wiedzie膰, b膮d藕 te偶 przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zosta艂o sprostowane z zachowaniem warunk贸w i formy, w jakich publiczne zapewnienie zosta艂o z艂o偶one, lub w por贸wnywalny spos贸b, b膮d藕 te偶 publiczne zapewnienie nie mia艂o wp艂ywu na decyzj臋 Konsumenta lub Przedsi臋biorcy Prywatnego o zawarciu umowy;
      3. by膰 dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, kt贸rych dostarczenia Konsument lub Przedsi臋biorca Prywatny mo偶e rozs膮dnie oczekiwa膰;
      4. by膰 takiej samej jako艣ci jak pr贸bka lub wz贸r, kt贸re Sprzedawca udost臋pni艂 Konsumentowi lub Przedsi臋biorcy Prywatnemu przed zawarciem umowy, i odpowiada膰 opisowi takiej pr贸bki lub takiego wzoru.
  7. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialno艣ci za brak zgodno艣ci Produktu z umow膮, je偶eli Konsument lub Przedsi臋biorca Prywatny, najp贸藕niej w chwili zawarcia umowy, zosta艂 wyra藕nie poinformowany, 偶e konkretna cecha Produktu odbiega od wymog贸w zgodno艣ci z umow膮 oraz wyra藕nie i odr臋bnie zaakceptowa艂 brak konkretnej cechy Produktu.
  8. Przedsi臋biorca ponosi odpowiedzialno艣膰 za brak zgodno艣ci Produktu z umow膮 wynikaj膮cy z niew艂a艣ciwego zamontowania Produktu, je偶eli:
      1. zosta艂o ono przeprowadzone przez Sprzedawc臋 lub na jego odpowiedzialno艣膰;
      2. niew艂a艣ciwe zamontowanie przeprowadzone przez Konsumenta lub Przedsi臋biorc臋 Prywatnego wynika艂o z b艂臋d贸w w instrukcji dostarczonej przez Sprzedawc臋 lub, w przypadku Produktu z elementami cyfrowymi, przez osob臋 trzeci膮;
  9. Sprzedawca ponosi odpowiedzialno艣膰 za brak zgodno艣ci Produktu z umow膮 istniej膮cy w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ci膮gu dw贸ch lat od tej chwili, chyba 偶e termin przydatno艣ci Produktu do u偶ycia, okre艣lony przez Sprzedawc臋, jego poprzednik贸w prawnych lub osoby dzia艂aj膮ce w ich imieniu, jest d艂u偶szy.
  10. W odniesieniu do Produkt贸w z elementami cyfrowymi, Sprzedawca ponosi odpowiedzialno艣膰 za brak zgodno艣ci z umow膮 tre艣ci cyfrowej lub us艂ugi cyfrowej dostarczanych w spos贸b ci膮g艂y, kt贸ry wyst膮pi艂 lub ujawni艂 si臋 w czasie, w kt贸rym zgodnie z umow膮 mia艂y by膰 dostarczane. Czas ten nie mo偶e by膰 kr贸tszy ni偶 dwa lata od chwili dostarczenia Produktu z elementami cyfrowymi.
  11. Je偶eli Produkt jest niezgodny z umow膮, Konsument lub Przedsi臋biorca Prywatny mo偶e 偶膮da膰 jego naprawy lub wymiany.
  12. Sprzedawca mo偶e dokona膰 wymiany, gdy Konsument lub Przedsi臋biorca Prywatny 偶膮da naprawy, lub Sprzedawca mo偶e dokona膰 naprawy, gdy Konsument lub Przedsi臋biorca Prywatny 偶膮da wymiany, je偶eli doprowadzenie do zgodno艣ci Produktu z umow膮 w spos贸b wybrany przez Klienta jest niemo偶liwe albo wymaga艂oby nadmiernych koszt贸w dla Sprzedawcy. Je偶eli naprawa i wymiana s膮 niemo偶liwe lub wymaga艂yby nadmiernych koszt贸w dla Sprzedawcy, mo偶e on odm贸wi膰 doprowadzenia Produktu do zgodno艣ci z umow膮.
  13. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozs膮dnym czasie od chwili, w kt贸rej zosta艂 on poinformowany przez Konsumenta lub Przedsi臋biorc臋 Prywatnego o braku zgodno艣ci z umow膮, i bez nadmiernych niedogodno艣ci dla Klienta, uwzgl臋dniaj膮c specyfik臋 Produktu oraz cel, w jakim Klient go naby艂. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczeg贸lno艣ci koszty op艂at pocztowych, przewozu, robocizny i materia艂贸w, ponosi Sprzedawca.
  14. Konsument lub Przedsi臋biorca Prywatny udost臋pnia Sprzedawcy Produkt podlegaj膮cy naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera Produkt na sw贸j koszt. Odbieraj膮c Produkt Sprzedawca b膮d藕 upowa偶niony przez niego podmiot uprawniony jest do dokonania ogl臋dzin Produktu i spisania protoko艂u odbioru Produktu w obecno艣ci Klienta.
  15. Je偶eli Produkt jest niezgodny z umow膮, Konsument lub Przedsi臋biorca Prywatny mo偶e z艂o偶y膰 o艣wiadczenie o obni偶eniu ceny albo odst膮pieniu od umowy, gdy:
      1. Sprzedawca odm贸wi艂 doprowadzenia Produktu do zgodno艣ci z umow膮 poprzez jego naprawd臋 b膮d藕 wymian臋;
      2. Sprzedawca nie doprowadzi艂 Produktu do zgodno艣ci z umow膮 poprzez jego naprawd臋 b膮d藕 wymian臋;
      3. pomimo podj臋cia przez Sprzedawcy pr贸by naprawy b膮d藕 wymiany Produkt w dalszym ci膮gu jest niezgodny z umow膮;
      4. brak zgodno艣ci Produktu z umow膮 jest na tyle istotny, 偶e uzasadnia obni偶enie ceny albo odst膮pienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z opcji naprawy b膮d藕 wymiany Produktu;
      5. z o艣wiadczenia Sprzedawcy lub okoliczno艣ci wyra藕nie wynika, 偶e nie doprowadzi on Produktu do zgodno艣ci z umow膮 w rozs膮dnym czasie lub bez nadmiernych niedogodno艣ci dla Konsumenta lub Przedsi臋biorcy Prywatnego.
  16. Obni偶ona cena musi pozostawa膰 w takiej proporcji do ceny wynikaj膮cej z umowy, w jakiej warto艣膰 Produktu niezgodnego z umow膮 pozostaje do warto艣ci Produktu zgodnego z umow膮.
  17. Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Przedsi臋biorcy Prywatnemu kwoty nale偶ne wskutek skorzystania z prawa obni偶enia ceny niezw艂ocznie, nie p贸藕niej ni偶 w terminie 14 dni od dnia otrzymania o艣wiadczenia o obni偶eniu ceny.
  18. Odst膮pienie od umowy przez Konsumenta lub Przedsi臋biorc臋 Prywatnego jest mo偶liwe jedynie w przypadku, gdy niezgodno艣膰 Produktu z umow膮 jest istotna. Sprzedawca mo偶e nie przyj膮膰 o艣wiadczenia o odst膮pieniu od umowy, je艣li wyka偶e, 偶e brak zgodno艣ci Produktu z umow膮 jest nieistotny.
  19. Je偶eli brak zgodno艣ci z umow膮 dotyczy jedynie niekt贸rych Produkt贸w dostarczonych na podstawie umowy Konsument lub Przedsi臋biorca Prywatny mo偶e odst膮pi膰 od umowy jedynie w odniesieniu do tych Produkt贸w. W przypadku pozosta艂ych Produkt贸w nabytych wraz z Produktami niezgodnymi z umow膮 Konsument lub Przedsi臋biorca Prywatny mo偶e odst膮pi膰 od umowy, je偶eli nie mo偶na rozs膮dnie oczekiwa膰, by Konsument lub Przedsi臋biorca Prywatny zgodzi艂 si臋 zatrzyma膰 wy艂膮cznie Produkty zgodne z umow膮.
  20. W przypadku odst膮pienia od umowy Konsument lub Przedsi臋biorca Prywatny niezw艂ocznie zwraca Produkt Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Klientowi cen臋 niezw艂ocznie, nie p贸藕niej ni偶 w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odes艂ania. Zwrot ceny nast臋puje przy u偶yciu takiego samego sposobu zap艂aty, jakiego u偶y艂 Klient, chyba 偶e Klient wyra藕nie zgodzi艂 si臋 na inny spos贸b zwrotu, kt贸ry nie wi膮偶e si臋 dla niego z 偶adnymi kosztami.
  21. W przypadku wady nieistotnej Klient nie mo偶e odst膮pi膰 od umowy, nie traci jednak prawa do skorzystania z pozosta艂ych uprawnie艅.
  22. Reklamacja mo偶e zosta膰 z艂o偶ona przez Konsumenta lub Przedsi臋biorc臋 Prywatnego w dowolny spos贸b, na przyk艂ad:
      1. pisemnie na adres: Axilo Group Sieniarska Rosi艅ski Sp. k.; ul. Ludna 2, 00-406 Warszawa
      2. w formie elektronicznej za po艣rednictwem poczty elektronicznej na adres: store@wellplayed.pl
  23. Zaleca si臋 podanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczno艣ci dotycz膮cych przedmiotu reklamacji, w szczeg贸lno艣ci rodzaju i daty wyst膮pienia wady; (2) danych kontaktowych sk艂adaj膮cego reklamacj臋 - u艂atwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawc臋. Wymogi podane w zdaniu poprzednim maj膮 form臋 jedynie zalecenia i nie wp艂ywaj膮 na skuteczno艣膰 reklamacji z艂o偶onych z pomini臋ciem zalecanego opisu reklamacji.
  24. Sprzedawca ustosunkuje si臋 do reklamacji nie p贸藕niej ni偶 w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Je偶eli reklamacja zosta艂a z艂o偶ona przez Klienta b臋d膮cego Konsumentem, a Sprzedawca nie udzieli艂 odpowiedzi na reklamacj臋 w terminie, o kt贸rym mowa w zdaniu poprzedzaj膮cym, uwa偶a si臋, 偶e Sprzedawca uzna艂 reklamacj臋 Konsumenta za uzasadnion膮.
  25. Kupuj膮c produkt, w kt贸rego opisie wyra藕nie zaznaczone jest, 偶e mo偶e posiada膰 wady lub jest niepe艂nowarto艣ciowy Klient nie mo偶e skorzysta膰 z prawa do reklamacji lub r臋kojmi powo艂uj膮c si臋 na niniejsze cechy.

7. POZAS膭DOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZE艃 ORAZ ZASADY DOST臉PU DO TYCH PROCEDUR

  1. Szczeg贸艂owe informacje dotycz膮ce mo偶liwo艣ci skorzystania przez Klienta b臋d膮cego Konsumentem z pozas膮dowych sposob贸w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze艅 oraz zasady dost臋pu do tych procedur dost臋pne s膮 na stronie internetowej Urz臋du Ochrony Konkurencji i Konsument贸w pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
  2. Przy Prezesie Urz臋du Ochrony Konkurencji i Konsument贸w dzia艂a tak偶e punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powsta艅c贸w Warszawy 1, Warszawa.), kt贸rego zadaniem jest mi臋dzy innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotycz膮cych pozas膮dowego rozwi膮zywania spor贸w konsumenckich.
  3. Konsument posiada nast臋puj膮ce przyk艂adowe mo偶liwo艣ci skorzystania z pozas膮dowych sposob贸w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze艅: (1) wniosek o rozstrzygni臋cie sporu do sta艂ego polubownego s膮du konsumenckiego (wi臋cej informacji na stronie: www.spsk.wiih.org.pl); (2) wniosek w sprawie pozas膮dowego rozwi膮zania sporu do wojew贸dzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (wi臋cej informacji na stronie inspektora w艂a艣ciwego ze wzgl臋du na miejsce wykonywania dzia艂alno艣ci gospodarczej przez Sprzedawc臋); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsument贸w lub organizacji spo艂ecznej, do kt贸rej zada艅 statutowych nale偶y ochrona konsument贸w (m.in. Federacja Konsument贸w, Stowarzyszenie Konsument贸w Polskich). Porady udzielane s膮 mi臋dzy innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, op艂ata za po艂膮czenie wg taryfy operatora).
  4. Pod adresem //ec.europa.eu/consumers/odr dost臋pna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania spor贸w pomi臋dzy konsumentami i przedsi臋biorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywn膮 i wieloj臋zyczn膮 stron臋 internetow膮 z punktem kompleksowej obs艂ugi dla konsument贸w i przedsi臋biorc贸w d膮偶膮cych do pozas膮dowego rozstrzygni臋cia sporu dotycz膮cego zobowi膮za艅 umownych wynikaj膮cych z internetowej umowy sprzeda偶y lub umowy o 艣wiadczenie us艂ug (wi臋cej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urz臋du Ochrony Konkurencji i Konsument贸w: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

8. PRAWO ODST膭PIENIA OD UMOWY

  1. Klient b臋d膮cy Konsumentem b膮d藕 Przedsi臋biorc膮 Prywatnym , kt贸ry zawar艂 umow臋 na odleg艂o艣膰, mo偶e w terminie 14 dni kalendarzowych odst膮pi膰 od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia koszt贸w, z wyj膮tkiem koszt贸w okre艣lonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Prawo do odst膮pienia od Umowy Sprzeda偶y bez podania przyczyny nie przys艂uguje Klientowi b臋d膮cemu Przedsi臋biorc膮 . Do zachowania terminu wystarczy wys艂anie o艣wiadczenia przed jego up艂ywem. O艣wiadczenie o odst膮pieniu od umowy mo偶e zosta膰 z艂o偶one w dowolnej formie, na przyk艂ad:
      1. pisemnie na adres: Axilo Group Sieniarska Rosi艅ski Sp. k.; ul. Ludna 2, 00-406 Warszawa, w formie elektronicznej za po艣rednictwem poczty elektronicznej na adres: store@wellplayed.pl
  2. Przyk艂adowy wz贸r formularza odst膮pienia od umowy zawarty jest w za艂膮czniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dost臋pny jest w pkt. 11 Regulaminu. Klient b臋d膮cy Konsumentem b膮d藕 Przedsi臋biorc膮 Prywatnym mo偶e skorzysta膰 z wzoru formularza, jednak nie jest to obowi膮zkowe.
  3. Bieg terminu do odst膮pienia od umowy rozpoczyna si臋:
      1. dla umowy, w wykonaniu kt贸rej Sprzedawca wydaje Produkt, b臋d膮c zobowi膮zany do przeniesienia jego w艂asno艣ci (np. Umowa Sprzeda偶y) - od obj臋cia Produktu w posiadanie przez Klienta lub wskazan膮 przez niego osob臋 trzeci膮 inn膮 ni偶 przewo藕nik, a w przypadku umowy, kt贸ra: (1) obejmuje wiele Produkt贸w, kt贸re s膮 dostarczane osobno, partiami lub w cz臋艣ciach - od obj臋cia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub cz臋艣ci albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produkt贸w przez czas oznaczony - od obj臋cia w posiadanie pierwszego z Produkt贸w;
      2. dla pozosta艂ych um贸w - od dnia zawarcia umowy.
  4. W przypadku odst膮pienia od umowy zawartej na odleg艂o艣膰 umow臋 uwa偶a si臋 za niezawart膮.
  5. Sprzedawca ma obowi膮zek niezw艂ocznie, nie p贸藕niej ni偶 w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania od Klienta b臋d膮cego Konsumentem lub Przedsi臋biorc膮 Prywatnym o艣wiadczenia o odst膮pieniu od umowy, zwr贸ci膰 wszystkie dokonane przez niego p艂atno艣ci, w tym koszty dostawy Produktu (z wyj膮tkiem dodatkowych koszt贸w wynikaj膮cych z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego ni偶 najta艅szy zwyk艂y spos贸b dostawy dost臋pny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu p艂atno艣ci przy u偶yciu takiego samego sposobu p艂atno艣ci, jakiego u偶y艂 Klient, chyba 偶e Klient wyra藕nie zgodzi艂 si臋 na inny spos贸b zwrotu, kt贸ry nie wi膮偶e si臋 dla niego z 偶adnymi kosztami. Je偶eli Sprzedawca nie zaproponowa艂, 偶e sam odbierze Produkt od Klienta, mo偶e wstrzyma膰 si臋 ze zwrotem p艂atno艣ci otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odes艂ania, w zale偶no艣ci od tego, kt贸re zdarzenie nast膮pi wcze艣niej.
  6. Klient b臋d膮cy Konsumentem lub Przedsi臋biorc膮 Prywatnym ma obowi膮zek niezw艂ocznie, nie p贸藕niej ni偶 w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w kt贸rym odst膮pi艂 od umowy, zwr贸ci膰 Produkt Sprzedawcy lub przekaza膰 go osobie upowa偶nionej przez Sprzedawc臋 do odbioru, chyba 偶e Sprzedawca zaproponowa艂, 偶e sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odes艂anie Produktu przed jego up艂ywem. Klient mo偶e zwr贸ci膰 Produkt na adres: Axilo Group Sieniarska Rosi艅ski Sp. k.; ul. Ludna 2, 00-406 Warszawa
  7. Klient b臋d膮cy Konsumentem lub Przedsi臋biorc膮 Prywatnym ponosi odpowiedzialno艣膰 za zmniejszenie warto艣ci Produktu b臋d膮ce wynikiem korzystania z niego w spos贸b wykraczaj膮cy poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  8. Mo偶liwe koszty zwi膮zane z odst膮pieniem przez Klienta b臋d膮cego Konsumentem lub Przedsi臋biorc膮 Prywatnym od umowy, kt贸re obowi膮zany jest ponie艣膰 Klient:
      1. Je偶eli Klient wybra艂 spos贸b dostawy Produktu inny ni偶 najta艅szy zwyk艂y spos贸b dostawy dost臋pny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowi膮zany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych koszt贸w.
      2. Klient ponosi bezpo艣rednie koszty zwrotu Produktu.
      3. W przypadku Produktu b臋d膮cego us艂ug膮, kt贸rej wykonywanie - na wyra藕ne 偶膮danie Klienta - rozpocz臋艂o si臋 przed up艂ywem terminu do odst膮pienia od umowy, Klient, kt贸ry wykonuje prawo odst膮pienia od umowy po zg艂oszeniu takiego 偶膮dania, ma obowi膮zek zap艂aty za 艣wiadczenia spe艂nione do chwili odst膮pienia od umowy. Kwot臋 zap艂aty oblicza si臋 proporcjonalnie do zakresu spe艂nionego 艣wiadczenia, z uwzgl臋dnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Je偶eli cena lub wynagrodzenie s膮 nadmierne, podstaw膮 obliczenia tej kwoty jest warto艣膰 rynkowa spe艂nionego 艣wiadczenia.
      4. W przypadku gdy Klient uprawniony jest do otrzymania w zwi膮zku z dokonaniem zakupu prezentu, upominku lub innego promocyjnego przysporzenia to w sytuacji odst膮pienia od umowy sprzeda偶y lub zwrotu produktu, Klient jest r贸wnie偶 zobowi膮zany do zwrotu wymienionych rzeczy.
  9. Prawo odst膮pienia od umowy zawartej na odleg艂o艣膰 nie przys艂uguje Klientowi b臋d膮cemu Konsumentem lub Przedsi臋biorc膮 Prywatnym w odniesieniu do um贸w:
      1. 艣wiadczenie us艂ug, za kt贸re Klient zobowi膮zany jest do zap艂aty ceny, je偶eli Sprzedawca wykona艂 w pe艂ni us艂ug臋 za wyra藕n膮 i uprzedni膮 zgod膮 Klienta, kt贸ry zosta艂 poinformowany przed rozpocz臋ciem 艣wiadczenia, 偶e po spe艂nieniu 艣wiadczenia przez Sprzedawc臋 utraci prawo odst膮pienia od umowy i przyj膮艂 to do wiadomo艣ci;
      2. w kt贸rej cena lub wynagrodzenie zale偶y od waha艅 na rynku finansowym, nad kt贸rymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i kt贸re mog膮 wyst膮pi膰 przed up艂ywem terminu do odst膮pienia od umowy;
      3. w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany wed艂ug specyfikacji Klienta lub s艂u偶膮cy zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
      4. w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia jest Produkt ulegaj膮cy szybkiemu zepsuciu lub maj膮cy kr贸tki termin przydatno艣ci do u偶ycia;
      5. w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia jest Produkt dostarczany w zapiecz臋towanym opakowaniu, kt贸rego po otwarciu opakowania nie mo偶na zwr贸ci膰 ze wzgl臋du na ochron臋 zdrowia lub ze wzgl臋d贸w higienicznych, je偶eli opakowanie zosta艂o otwarte po dostarczeniu;
      6. w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia s膮 Produkty, kt贸re po dostarczeniu, ze wzgl臋du na sw贸j charakter, zostaj膮 nieroz艂膮cznie po艂膮czone z innymi rzeczami;
      7. w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia s膮 napoje alkoholowe, kt贸rych cena zosta艂a uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzeda偶y, a kt贸rych dostarczenie mo偶e nast膮pi膰 dopiero po up艂ywie 30 dni i kt贸rych warto艣膰 zale偶y od waha艅 na rynku, nad kt贸rymi Sprzedawca nie ma kontroli;
      8. w kt贸rej Klient wyra藕nie 偶膮da艂, aby Sprzedawca do niego przyjecha艂 w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; je偶eli Sprzedawca 艣wiadczy dodatkowo inne us艂ugi ni偶 te, kt贸rych wykonania Klient 偶膮da艂, lub dostarcza Produkty inne ni偶 cz臋艣ci zamienne niezb臋dne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odst膮pienia od umowy przys艂uguje Klientowi w odniesieniu do dodatkowych us艂ug lub Produkt贸w;
      9. w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia s膮 nagrania d藕wi臋kowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapiecz臋towanym opakowaniu, je偶eli opakowanie zosta艂o otwarte po dostarczeniu;
      10. o dostarczanie dziennik贸w, periodyk贸w lub czasopism, z wyj膮tkiem umowy o prenumerat臋;
      11. zawartej w drodze aukcji publicznej;
      12. o 艣wiadczenie us艂ug w zakresie zakwaterowania, innych ni偶 do cel贸w mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochod贸w, gastronomii, us艂ug zwi膮zanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, je偶eli w umowie oznaczono dzie艅 lub okres 艣wiadczenia us艂ugi;
      13. o dostarczanie tre艣ci cyfrowych niedostarczanych na no艣niku materialnym, za kt贸re Klient jest zobowi膮zany do zap艂aty ceny, je偶eli Sprzedawca rozpocz膮艂 艣wiadczenie za wyra藕n膮 i uprzedni膮 zgod膮 Klienta, kt贸ry zosta艂 poinformowany przed rozpocz臋ciem 艣wiadczenia, 偶e po spe艂nieniu 艣wiadczenia przez Sprzedawc臋 utraci prawo odst膮pienia od umowy, i przyj膮艂 to do wiadomo艣ci, a Sprzedawca przekaza艂 Klientowi potwierdzenie zawarcia umowy;
      14. o 艣wiadczenie us艂ug, za kt贸re Klient jest zobowi膮zany do zap艂aty ceny, w przypadku kt贸rych Klient wyra藕nie za偶膮da艂 od Sprzedawcy, aby przyjecha艂 do niego w celu dokonania naprawy, a us艂uga zosta艂a ju偶 w pe艂ni wykonana za wyra藕n膮 i uprzedni膮 zgod膮 Klienta.
  10. Skutki odst膮pienia od umowy:
      1. W przypadku odst膮pienia od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi b臋d膮cemu Konsumentem lub Przedsi臋biorc膮 Prywatnym wszystkie otrzymane od niego p艂atno艣ci, w tym koszty dostarczenia Produktu, z wyj膮tkiem dodatkowych koszt贸w wynikaj膮cych z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego ni偶 najta艅szy zwyk艂y spos贸b dostarczenia oferowany przez Sprzedawc臋.
      2. Bezpo艣rednie koszty zwrotu Produktu do Sprzedawcy ponosi Klient.

9. POSTANOWIENIA DOTYCZ膭CE PRZEDSI臉BIORC脫W

  1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotycz膮 wy艂膮cznie Klient贸w i Us艂ugobiorc贸w b臋d膮cych Przedsi臋biorcami. Poni偶sze postanowienia nie maj膮 zastosowania wobec Klient贸w i Us艂ugobiorc贸w b臋d膮cych Konsumentami lub Przedsi臋biorcami Prywatnymi.
  2. Sprzedawcy przys艂uguje prawo odst膮pienia od Umowy Sprzeda偶y zawartej z Klientem nieb臋d膮cym Konsumentem lub Przedsi臋biorc膮 Prywatnym w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odst膮pienie od Umowy Sprzeda偶y w tym wypadku mo偶e nast膮pi膰 bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta 偶adnych roszcze艅 w stosunku do Sprzedawcy.
  3. W wypadku Klient贸w nie b臋d膮cych Konsumentami lub Przedsi臋biorcami Prywatnymi Sprzedawca ma prawo ograniczy膰 dost臋pne sposoby p艂atno艣ci, w tym tak偶e wymaga膰 dokonania przedp艂aty w ca艂o艣ci albo cz臋艣ci i to niezale偶nie od wybranego przez Klienta sposobu p艂atno艣ci oraz faktu zawarcia Umowy Sprzeda偶y.
  4. Z chwil膮 wydania przez Sprzedawc臋 Produktu przewo藕nikowi przechodz膮 na Klienta nie b臋d膮cego Konsumentem lub Przedsi臋biorc膮 Prywatnym korzy艣ci i ci臋偶ary zwi膮zane z Produktem oraz niebezpiecze艅stwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialno艣ci za utrat臋, ubytek lub uszkodzenie Produktu powsta艂e od przyj臋cia go do przewozu a偶 do wydania go Klientowi oraz za op贸藕nienie w przewozie przesy艂ki.
  5. W razie przes艂ania Produktu do Klienta nie b臋d膮cego Konsumentem lub Przedsi臋biorc膮 Prywatnym za po艣rednictwem przewo藕nika Klient obowi膮zany jest zbada膰 przesy艂k臋 w obecno艣ci kuriera. Je偶eli stwierdzi, 偶e w czasie przewozu nast膮pi艂 ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowi膮zany jest dokona膰 wszelkich czynno艣ci niezb臋dnych do ustalenia odpowiedzialno艣ci przewo藕nika, w tym spisa膰 protok贸艂 szkody. W przypadku dostawy do paczkomatu Klient zobowi膮zany jest do otworzenia przesy艂ki i zbadania jej zawarto艣ci pod kamer膮 paczkomatu.
  6. Zgodnie z art. 558 搂 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialno艣膰 Sprzedawcy z tytu艂u r臋kojmi za Produkt wobec Klienta b臋d膮cego Przedsi臋biorc膮 zostaje wy艂膮czona.
  7. W wypadku Us艂ugobiorc贸w nie b臋d膮cych Konsumentami lub Przedsi臋biorcami Prywatnymi Us艂ugodawca mo偶e wypowiedzie膰 umow臋 o 艣wiadczenie Us艂ugi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przes艂anie Us艂ugobiorcy stosownego o艣wiadczenia.
  8. W przypadku gdy Klient nie jest Konsumentem lub Przedsi臋biorc膮 Prywatnym Sprzedawca zastrzega, 偶e nie ponosi odpowiedzialno艣ci za szkody powsta艂e w wyniku niedotrzymania terminu dostawy lub niedostarczenia Produktu. W szczeg贸lno艣ci nie jest odpowiedzialny za przerwy w produkcji, utrat臋 zysku lub straty po艣rednie, powstaj膮ce w wyniku niedostarczenia Produktu w danym terminie, lub dostarczenia Produktu, kt贸ry okaza艂 si臋 wadliwy i tym samym wyst膮pi艂a konieczno艣膰 jego reklamacji. Powsta艂e w ten spos贸b szkody nie mog膮 by膰 podstaw膮 roszcze艅 w stosunku do Sprzedawcy.
  9. Og贸lna odpowiedzialno艣膰 odszkodowawcza Sprzedawcy wobec Klient贸w b臋d膮cych Przedsi臋biorcami ograniczona jest do szk贸d wyrz膮dzonych umy艣lnie.
  10. Wszelkie spory powsta艂e pomi臋dzy Sprzedawc膮/Us艂ugodawc膮, a Klientem/Us艂ugobiorc膮 nieb臋d膮cym Konsumentem lub Przedsi臋biorc膮 Prywatnym zostaj膮 poddane s膮dowi w艂a艣ciwemu ze wzgl臋du na siedzib臋 Sprzedawcy/Us艂ugodawcy.

10. POSTANOWIENIA KO艃COWE

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane s膮 w j臋zyku polskim.
  2. Zmiana Regulaminu:
      • Us艂ugodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu, w szczeg贸lno艣ci w przypadku: zmiany przepis贸w prawa; zmiany sposob贸w p艂atno艣ci i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wp艂ywaj膮 na realizacj臋 postanowie艅 niniejszego Regulaminu.
      • W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu um贸w o charakterze ci膮g艂ym (np. 艣wiadczenie Us艂ugi Elektronicznej - Konto) zmieniony regulamin wi膮偶e Us艂ugobiorc臋, je偶eli zosta艂y zachowane wymagania okre艣lone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest Us艂ugobiorca zosta艂 prawid艂owo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedzia艂 umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowa艂a wprowadzeniem jakichkolwiek nowych op艂at lub podwy偶szeniem obecnych Us艂ugobiorca b臋d膮cy Konsumentem lub Przedsi臋biorc膮 Prywatnym ma prawo odst膮pienia od umowy.
      • W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu um贸w o innym charakterze ni偶 umowy ci膮g艂e (np. Umowa Sprzeda偶y) zmiany Regulaminu nie b臋d膮 w 偶aden spos贸b narusza膰 praw nabytych Us艂ugobiorc贸w/Klient贸w przed dniem wej艣cia w 偶ycie zmian Regulaminu, w szczeg贸lno艣ci zmiany Regulaminu nie b臋d膮 mia艂y wp艂ywu na ju偶 sk艂adane lub z艂o偶one Zam贸wienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzeda偶y.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie maj膮 zastosowanie powszechnie obowi膮zuj膮ce przepisy prawa polskiego, w szczeg贸lno艣ci: Kodeksu cywilnego, ustawy o 艣wiadczeniu us艂ug drog膮 elektroniczn膮 z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.), ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), oraz inne w艂a艣ciwe przepisy powszechnie obowi膮zuj膮cego prawa.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do kr贸tkotrwa艂ych przerw technicznych w dost臋pie do Sklepu Internetowego, spowodowanych konserwacj膮 b膮d藕 aktualizacj膮 danych na serwerze.
  5. Sklep Internetowy zawiera tre艣ci nale偶膮ce do Sprzedawcy oraz tre艣ci, do u偶ywania kt贸rych uprawniony jest on na podstawie odpowiednich licencji. S膮 to tre艣ci takie jak: tekst, oprogramowanie, obrazy, d藕wi臋ki, tre艣ci graficzne i audiowizualne oraz inne materia艂y. Tre艣ci te s膮 chronione przez prawa autorskie oraz prawa w艂asno艣ci przemys艂owej. W zwi膮zku z tym, tre艣ci te nie mog膮 by膰 rozpowszechniane, kopiowane, podrabiane ani u偶ywane, w ca艂o艣ci lub w cz臋艣ci, bez uprzedniej pisemnej zgody Sprzedawcy.
  6. Niniejsza wersja Regulaminu obowi膮zuje od 31 stycznia 2024 r.

11. WZ脫R FORMULARZA ODST膭PIENIA OD UMOWY (ZA艁膭CZNIK NUMER 2)

Wz贸r formularza odst膮pienia od umowy:

(Formularz ten nale偶y wype艂ni膰 i odes艂a膰 tylko w przypadku ch臋ci odst膮pienia od umowy)